måndag 9 februari 2009

En kväll

En kväll kan avslutas i en skön njutning med ett bad.
Mycket olja i badet så blir man riktigt mjuk o go över hela kroppen.
Liggandes i sängen för att försöka sova, Slynan kollar på tv.
Hör i det undermedvetna att filmen tar slut.
Ligger på mage med ena benet lite uppdraget som jag brukar.
Känner plötsligt något svalt som rinner ner längs baken mot pungen.

Slynan har hällt olja.
Hon börjar smeka över pungen och kuken som svarar direkt.
Hon låter ett finger spela över baken för att reta nig till njutning.
Stönar högt för det är så skönt.
Hon börjar små runka kuken samtidigt som hon trycker till med fingret som glider in.
Hon runkar mera intensivt och låter fingret glida in o ut några gånger.
Märker att hon har något på gång.
Hon slutar runka och tar bort fingret.

Jag känner något kallt mot baken, känner hur hon trixar och hur något glider in med lite motstånd. Väl på plats förstår jag att det är hennes plugg.
Hon vänder mig på rygg och sätter läpparna på ollonet.
Hon börjar suga mig riktigt djupt.
Känner att det börjar vibrera i baken samtidigt som hon suger o runkar mig.

Den välbekanta ilningen börjar göra sig påmind. Kan inte hålla emot utan kommer brutalt av Slynans behandling.
Hon tar ut pluggen och bara ler.
- Godnatt Mr M. säger hon och vänder sig om.

Där ligger man nysprutad och pigg.
Bara gå upp och tvätta sig för att försöka sova igen då.

Tack för en skön avslutning på kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men mums vilken härligt avslutningen på dagen. :)
Kan bara tänka mig hur skönt det måste ha varit.

M