fredag 13 februari 2009

Behöver tips

Fredagar brukar vara lite tråkiga dagar då folk som har ett liv inte skriver så mycket i sina bloggar. Mr M som då tydligen inte har något liv skriver då lite istället.
Mr M firar fredagen genom att passa på att frosta av frysen.
Det behövs göras men är väl inget vidare sexuellt göromål.

Man får däremot se vad kvällen för med sig för roligheter.
Ska nog kolla på en porrfilm iaf ikväll.
Det behövs lite sådana aktiviteter ibland för att lätta upp stämningen.

Har ni några bra tips på bra filmer.

3 kommentarer:

M sa...

Hmm..när det kommer till porrfilm så har jag inga direkta favoriter. Jag brukar mest ta hem något jag känner mig sugen på för stunden, vilket varierar ganska mycket.

Vill du se något upphetsande, som inte är direkt porr, så rekommenderar jag "Historien om O".

M sa...

Om du känner dig sugen så ska du se den tycker jag. :) Själv får jag kuk om några timmar. ;) Det är jag fan värd nu efter att ha läst om ert, och blivit triggad. :)

M sa...

Det gör ni definitivt. :)
Jag är inte kåt konstant, speciellt inte om jag är sjuk. Men med rätt verktyg så brukar det bli så. :)

Har ni funderat något på att aktiver chattfunktionen på gmail?