tisdag 16 juni 2009

Dagens händelse

Mr M har en liten rolig händelse från dagen att berätta.
Mr M fick ett telefonsamtal på jobbet från Slynan hur många läsare vi har om dagen. Svarade henne med den informationen o var lite undrande vad hon skulle ha det till.

Det visade sig att Slynan var o handlade med en väninna till sig på något varuhus.
Väninnan skulle berätta om en bra blogg som hon läste, men hon var lite fundersam på hur finkänslig Slynan var. Så hon sa inte rakt ut vad det var för blogg.
Slynan fick bita sig mer o mer i läppen för att inte börja garva och väninnan uppfattade det som att Slynan blev generad.

Tillslut kunde inte Slynan hålla sig längre o var tvungen erkänna att det var vi som är Mr M o Slynan. Det roligaste var när hon insåg vem som är Mr M. Brukar vara ganska torr o dryg mot henne privat. MKen tydligen trollbinder jag henne med mitt skrivande o det ser jag som ett grymt bra betyg.

Så nu vet du något som inte så många andra vet.
Men det roligaste var det att hon hade funderat på att skicka in ett gästutvik.
Nu kommer hon aldrig att våga göra det.

3 kommentarer:

väninnan sa...

tackar och bugar för dagens surprise. Den gjorde min dag.

Yes Mr M, jag ger dig ett riktigt högt betyg. Jag älskar bloggen och tänker fortsätta läsa om ert underbara liv!!

Anonym sa...

Hahaha oj, det var riktigt roligt :D

Christine sa...

Kul att hon valde att berätta! :)
Blev påkommen en gång av en vän och efter det kändes det lite konstigt att skriva, men jag vet att han inte läser längre och det uppskattar jag. Modigt av er!