söndag 14 juni 2009

Morgonkåt o inlägg 900

Jaha då var det visst dags för inlägg nr 900 på den här bloggen då.
Det är med andra ord lite som skrivits här under tiden vi haft bloggen.

Idag får det handla om morgonkåthet.
Mr M har varit riktigt morgonkåt ett tag nu och det är lite ovanligt eftersom jag inte brukar vara det. Men att vakna med ett praktstånd är inte ovanligt just nu.
Det är ett problem att gå på toa innan det lagt sig ner men så fort jag kommer in o lägger mig i sängen igen med Slynan så kommer det tillbaka.
Slynan påpekar tom att hon blir kladdig på benet när jag ligger intill henne. Så det blir väl till att lägga manken till o stoppa in kuken i Slynan så fort det går.
Ett skönt morgonknull med andra ord.

Det vore bra härligt om Slynan kunde komma fram till en när man sysslar med något o bara knäppa upp byxorna för att börja runka o suga mig lite spontant.
Få komma med hennes hjälp är bra trevligt o skönt.

3 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

väl skönt få morgon kåthet ju när man vaknar.. brukar få morgonstånd när vaknar iaf vet inte varför man får det kan någon komma på ett bra förslag..

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?