lördag 20 juni 2009

Stången efter resning

Hur har eran midsommar varit då kära bloggläsare.
Slynan o Mr M har haft det riktigt lugnt o skönt för att bara ägna sig åt varandra. Det var besök en stund igår som inte var helt otrevligt.

Midsommar stången fick sig en omgång i Slynan igår och det började med lite sensualism. Inte pang på utan mjukt o softat var det igår. Började kyssa henne på halsen o smeka hennes bröst. Kyssandet pågick en stund o smekningarna utökades över hennes kropp men rörde inte fittan på ett bra tag.

Kysste mig ner mot hennes styva bröstvårtor för att kyssa o slicka dom.
Smekte mig undertiden ner längs hennes ben för att sedan vandra upp längs insidan av låret o passera så nära fittan utan att nudda den. Höll henne på halstret en bra stund.

Slynan backade upp med baken mer o mer mot min kuk.
Hon ville ha den i sig och inte mig emot.
Så det blev en skeden så hon kom åt att smeka sig själv ordentligt.
Ändrade efter en stund så Mr M stod på knä mellan hennes ben medans hon låg kvar på sidan. Det har blivit något av en favorit ställning som vi båda njuter enormt av.
Efter en stund så kom Mr M i en ordentligt skön orgasm och det tog inte lång tid innan Slynan kom med sina fingrars hjälp.

Det kallar jag för en god midsommar.
Hur har era äventyr varit då?
Har ni gjort något riktigt syndigt i igår eller inatt.
Kan vi få en liten lägesrapport.

Inga kommentarer: