fredag 19 juni 2009

En läsares bilder

Mr M fick ett snabbt gensvar från en läsare som följt oss en längre tid utan att kommentera.
Nu fick det bli ett par bilder och det tycker jag är starkt gjort att skicka in.
Så ni ska få två bilder från en av våra underbara läsare.
Mr M o Slynan tackar för dessa bilder.
Hon skickar den ena bilden som är från i julas och en från igår.
Det som Mr M tycker är intressant är att det är samma kjol på båda.







Ni andra behöver bara komma med positiva kommentarer eller skicka in egna bilder. Gnäll tolereras enbart om man skickat in egna bilder då kan man uttala sig. Är vi överrens. Bra.

4 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

väldigt snygg bak och fittan ser väldigt fin ut renrakade ju
snygg kjol också kort kort tydligen kanske

kram på den som lämnat in dem då plus de har denna mycket trevliga sköna bloggen
ha skön midsommar

Stina sa...

OJ, sista bilden grymt fin! :)

YH sa...

Jag gillar den kjolen. Dock var sommarbilden ett år gammal (igår). Missade att lägga till ett år när jag skickade in bilden. Men som sagt, jag gillar den kjolen skarpt =)

Whiie, min första kommentar.

ulwe55 sa...

Vem tusan skulle kunna vara negativ till dom bilderna??!?