torsdag 18 juni 2009

Lite porrfilm

Det blev en kväll med lite snusk igår.
Mr M började kolla på en porrfilm när Slynan låg i soffan o kollade på något tv program. Det är ju fördelen med en tv till i sovrummet. Kan ju säga att jag var lagom kåt när Slynan kom o la sig.

Eller snarare hon blev nerdragen i sängen.
Där kunde jag inte låta bli att binda fast henne som ett X.
Hon fick på sig ögonbindel men ingen gagball denna gång.
Filmen fick vara på för att hon skulle höra alla stön mm.
Mr M var styv som ett spett o vrål kåt.
Började att smeka Slynans härliga kropp, hennes bröst med dom styva bröstvårtorna och smekte mig neråt mot den sugna fittan. Det tog inte lång stund innan hon var blöt mellan benen. Kunde inte låta bli att ta lite olja över hennes fitta heller.
Det blir lite skönare att smeka då, arbetade in ett par fingrar undertiden som jag slickade hennes klitoris. Det slutade ju som det brukar efter en stund med att jag har hela handen i henne.

Höll henne på halstret en stund för hon skulle inte få någon orgasm än.
Stoppade kuken i munnen på henne och knullade henne där en stund innan jag vände mig så jag kom åt rätt håll. Medans jag fortfarande hade min hand kvar i henne så började jag lirka in kuken i baken på henne och gjorde en riktigt skön knull stund för oss båda.
Det trycket som blev på ollonet tack vare handen i fittan var grymt skönt o det gick inte hålla emot länge. Satsen som kom kändes som om den aldrig skulle ta slut.

När Mr M kommit i Slynan så var det inte mer än rätt att böja sig ner o slicka henne till orgasm. Den orgasmen hon fick var nog en av dom kraftigaste hon fått.
Det blir extremt hårda orgasmer när hon blir fistad och det blev inte mindre denna gång.

Tur hon accepterar våra sköna sätt att ha sex på.
Hon är bra skön o härlig den Slynan.

5 kommentarer:

väninnan sa...

framöver blir det lite mer utomhus hoppas jag...? mer mer mer mer.....

starsprinkle sa...

så jävla härligt!

Anonym sa...

Du har alltså inge problem med att slicka Slynan trots att du precis lagt din sats i henne och den rinner ut under tiden? Du smakar ju då på dig själv. Många män är helt emot det..
Vilken film såg du? ;)

Bengt Olsson sa...

härligt att läsa ert inlägg fort så ju

Anonym sa...

Sheila, hon fick den i baken.