onsdag 17 juni 2009

Inget knull men fan så skönt det var

Igår fick Mr M smaka på en skön omgång med Slynan.
Det var inget knull utan började när Mr M skulle sova men Slynan kollade på tv i sängen. Mr M var lite stel i axlarna o Slynan skulle massera lite vilket hon får göra ibland. Hon knådade o gned med sina oljiga händer.
Eftersom Mr M är man så händer det ju naturligtvis saker någon annanstans på kroppen vid den beröringen. Slynan fortsätter att massera ner över ryggen o Mr M bara njuter. Plötsligt hälls det mer olja på Mr M o den börjar rinna ner mellan skinkorna och det går en ilning genom min kropp.

Slynan börjar massera min skinkor o knåda lite långsamt så smeker hon sig ner mellan skinkorna på sin väg mot kuken. När hon passerar över baken trycker hon till lite extra och jag njuter. Hon närmar sig pungen som hon börjar smeka o klämma på. Jag lyfter på hela underkroppen för att hon ska komma åt bättre. Slynan börjar smeka min stenhårda kuk med sin oljiga hand. Den andra handen smeker mina skinkor.

Plötsligt när hon masserar o runkar min kuk får jag ett smisk slag på baken och rycker ju till det gillade hon inte alls utan beordrar mig att vara helt stilla. Så Slynan runkar o smiskar mig lite en stund naturligtvis rycker jag ju till några gånger till. Därför blev det inget knulla för min del igår. Slynan fortsätter runka mig o det brukar ta en stund för henne att få mig o komma så hon tog till sitt fusk. Jag kände hur ett finger banade sin väg in i baken på mig på väg mot min prostata. Då tar det inte lång tid innan Mr M kommer. Som tur är hade Slynan lagt sig under mig så jag inte sprutade i sängen utan fick komma i hennes ansikte istället.

Så jag vet inte om jag var så ledsen över att jag inte fick knulla igår.
Ser det som en vinst att hon runkade av mig iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra härligt att ligga under i det läget. ;)

väninnan sa...

underbart............