söndag 1 november 2009

Blev sugen på Slynan

Mr M sitter o tittar på en massa bilder på Slynan.
Det är inte för intet som det helt enkelt börjar rycka i kuken.
Att man kan bli så grymt kåt av att titta på lite bilder av den man älskar.
Hon är minsann mitt allt den kvinnan.
Det har nog hänt både en o två gånger att jag runkat till bilder med henne.
Nu tittade jag på en bild serie som vi tog engång när hon hade sin kvinnliga period.
Så hon hade en plugg inne och vi ville inte knulla då fotade vi istället.
Använde lite rep och råkade ha en då ny införskaffad buttplugg.
Så hon stod bunden som ett X med rep som särade hennes blygdläppar.

Smörjde in hennes bak med glidmedel och lirkade in pluggen.
På bilderna ser man hennes miner innan hon vant sig med att pluggen sitter i.
Det hon inte visste var att det var en trådlös plugg som satt i hennes bak.
Hon stod där med ögonbindel o hade väl börjat njuta av att ha den i baken samtidigt som hon visste att jag fotade henne.

Plötsligt startar jag pluggen med fjärrkontrollen och tar en serie bilder samtidigt.
På bilderna ser man hennes förvåning och hur hon reagerar på vibrationerna.
Hon krampade och roterade med underlivet precis som om hon ville få ut pluggen. Docj satt den fast med hjälp av repet som särade hennes läppar. Efter en stund så kunde inte Mr M inte låta bli utan drog ur pluggen på henne och stoppade in kuken i baken på henne där hon stod vacker o grann.

Hon ger mig ordentligt med njutning den kvinnan.
Både fysiskt o psykiskt.

1 kommentar:

Lite småkåt gubbe (LSG) sa...

Mr M verkar vara en sexuell "Emil" som hittar på stolleprov för sin Slyna (Lilla Ida).

Och bilderna är m.a.o Mr M:s "trägubbar" som han tittar på och minns alla "stolleprov"