söndag 1 november 2009

Bygglov?

Mr M har nu börjat skaffa en del byggmaterial som behövs för att bygga lite här hemma. Jag har mina planer på vissa saker som ska byggas som kan finnas framme i hemmet även när man inte ska leka. Det gäller att göra det format som möbler men med olika användningar.

Mr M o Slynan var vid ett tillfälle på studiebesök på ett ställe och Mr M fick då väldigt mycket grundideér. Har även sett en hel del grejor på en filmsnutt jag såg härom dagen. Det ska bli en höst/vinter i skapandets tecken. Ska minsann se till att åka på fler studiebesök med Slynan till diverse ställen.

Mr M är ju inte rädd för att skapa själv, har ju inte tummen mitt handen direkt. Föredrar ju att ha den i baken på Slynan. Jobbar ju gärna med både trä o metall framförallt metall.
Det är ju det som ligger mig närmast om hjärtat. Tänkte man skulle få Slynan intresserad av att börja tillverka saker i tex läder o latex. Det skulle passa henne väldigt bra.

Får fortsätta lite med mina ritningar så jag kommer någonvart.
Smisk o pisk på era respektive.

Inga kommentarer: