måndag 2 november 2009

Mr M tankar om kommande saker.

Mr M ska se om det blir som så att Slynan ska få spendera kvällen med lite spanking ikväll. Jag har så otroligt god lust att se hur hennes bak blir rödare o rödare. Vad kan väl vara trevligare än lite romantik med tända ljus o lite ömhet.
Man ska värna om varandra.

Byggprojektena är nu igång det kapas i rätt längder nu.
Så själva monteringen kommer att komma igång inom kort.
Ska bli med ett nöje som jag börjar montera ihop möblemanget.
Har inte bestämt mig för vart jag ska montera krokar i taket ännu.
Vill ha så att Slynan ska kunna stå naken utan att synas helt från vägen.
Men samtidigt ska hon synas från vägen om jag vill.
Det är en avvägning som man måste hitta en balans i.

Mr M njuter ju som sagt av att visa upp Slynan.
Så det blir nog inte så roligt den gången som vi kommer iväg på någon form av klubb. Mr M har ju som sagt planer på det men Slynan vet inte om alla detaljer. Hon behöver inte veta allt heller, för då blir det ingen överraskning. Ska ha tag i rätt klädsel för ändamålet också. Har hittat det jag söker men ska bara få ekonomi för det också.

Det finns lite mycket saker på önskelistan just nu.
Tur det snart är jul och Mr M har ju varit snäll.
Kanske kommer något fint paket med leksaker o annat som Mr M vill ha till Slynan.
Vi är ju väldigt mycket för olika oljor och använder ju det.
Tycker dock att det är svårt att hitta bra oljor som passar oss i smaken.
Det kostar ju en dryg miljon att hålla på o prova olka sorter dessutom.
Man skulle lyckas komma över lite olika prover för att se vilken som passar oss. Många föreslår olivolja men det fanstyget luktar ju bedrövligt. Slynan hade vid något tillfälle i början av våran karriär blandat en egen olja o den var grymt bra den med.

Det blir mycket tankar o funderingar så här på morgonen.
Kan ju lova att det är en heldel perversiteter som snurrar i det här huvudet.

Inga kommentarer: