onsdag 28 april 2010

Allmänt om helgen mm

Slynan började fråga Mr M lite om planerna inför helgen.
Vet inte om hon börjat bli nervös eller vad det är.
Nu fick hon ju inte veta så mycket mer än att jag sa att hon ska nog räkna med lite gag. Då kom det ett litet försynt.
-Men jag gillar ju inte gag.

Fördelen är att i det stora huset så finner sig Slynan väldigt lätt i vad jag vill.
Där är det mestadels bara göra som jag säger o det vet hon.

Det där med att sotaren skulle komma i går var visst fel det är idag.
Så vi ger Slynan en ny chans att vara klädd o smyckad idag.

Till helgen är det ju iaf tänkt att Slynan ska ha ont i några dagar efteråt med problem att sitta osv. Det är ju en viss del av njutningen just den att hon kan kolla på sina märken o vara en stolt Slyna. Tänka tillbaka o konstatera att det där gjorde jag bra och var Mr M till belåtelse.

Ska börja fundera lite idag på vad jag ska göra med henne o hur jag vill ha henne.

Inga kommentarer: