måndag 26 april 2010

Nya planer

Veckan då Slynan fick köra med Mr M är numera över.
Det är nu Mr M som har rätten att utnyttja Slynan.
Hon ska sparas så mycket det går tills valborg då hon garanterat kommer få smaka på piskor mm. Det ryktas om pokerspelande under valborg. Mr M är väldigt dålig på poker så det finns väl en viss risk att jag råkar spela bort Slynan till någon annan. En lite häftig tanke att någon annan då får ta sig an hennes humör. Men hur skulle det bli om man vinner någon annan och får piska på den personen. Också en intressant tanke.

Ska ta det lite lugnt med Slynan under veckan dock ska hon få känna på att hon är tillbaka i den vanliga ordningen igen. Har minsann skaffat mig lite nya ideér under veckan. Ska ta o försöka hinna med lite tillverkning också, det är en del saker jag behöver ha innan fredagen. Så det får bli lite stunder i förådet under närmaste dagarna.

Det ska bli mig ett nöje att få prova en del saker på Slynan under veckan.
Dessutom känns det som om det ska bytas väska inför helgen.
Den vi har haft när vi åkt till The Mansion hittils känns numera för liten.

Det ska bli väldigt intressant och se om min Slyna är en så duktig Slyna som jag tror på fredag eller om det kommer att gå på ren djävlar anamma från hennes sida då.

Inga kommentarer: