fredag 30 april 2010

Bara allmänt

Mr M har mått lite små dåligt dom sista dagarna och det har resulterat i att sexlusten inte riktigt har infunnit sig. Igår försökte Slynan att smeka o runka Mr M med olja som vanligt. Det blev inte en reaktion på saken mellan benen. Han var livlös. Då insåg Slynan hur illa det egentligen var med Mr M.

Idag har det bara slappats för att klara av kvällen för den ska inte missas under några som helst omständigheter och nej jag smittas inte. Det är en reaktion på epoxygolv. Tänker inte gå in närmare på detaljer men har haft feber o magproblem efter det.

Mår bättre nu o ska piska Slynan ordentligt.
Jag är på ett humör som säger mig att hon kommer att ha ont inte bara på baken utan även vara öm på andra ställen av kroppen. Hon kommer vara sur på mig i morgon men det hela görs bara av kärlek. Det är trotsallt frivilligt annars har hon ju alternativet att säga stopp. Det är skillnaden mellan bdsm och idioter som spöar på sina fruar/flickvänner. Där handlar det enbart om att skada någon. Bdsm handlar om att skapa njutning och smärtan i sig skapar en njutning efteråt och ett lugn i själen på många. Det handlar om att pusha och vårda varandra. Det absolut viktigaste med Bdsm är att vårda varandra efteråt när man är som mest sårbar.

Det är väldigt många som inte förstår det.
Just därför har jag väldigt svårt för att unga tjejer hänger sig till äldre män som rent utsagt spöar på dom o våldtar dom med ursäkten att det är Bdsm. Dom finns oftast inte där och ger den trygghet o stöd som behövs när någon landar. Det är inte skönt att landa när det rör upp känslor av alla de slag. Det har varit gånger då det tagit Slynan över en vecka att landa efter en riktig omgång. Då gäller det att finnas där o kunna ge närhet o stöd. Dom som inte gör det är ju trotsallt Duminanta o inte Dominanta. Det är ju en diskussion man kan föra i evighet men jag har mina åsikter o dom står jag för.

Är det något en ug behöver så är det stöd o närhet efteråt.
En del tänder ju på smärta o andra på psykisk undergivenhet.
Men allt kräver olika efterarbete men likväl behövs det ett enormt efterarbete.
Det finns dom som säger att det inte är så men sanningen är nog att det är så även för dom.

Nu svävar det iväg men jag har nog lite för mycket tid nu när jag bara tar det lugnt.

Inga kommentarer: