söndag 25 april 2010

Mr M tillbringade dagen på The Mansion igår. Det pysslades inför valborg med diverse saker. Helt enkelt en bygghelg som i vilken idrottsförening som helst. Vi sysslar ju dock med annan form av träning. 

Mr M hade sovit gott efter att ha blivit utsatt för Slynans elakheter på fredagskvällen. Då hon band mig ståendes som ett X i vardagsrummet o hängde stekpannor i kuken på mig. När hon ansåg sig klar med det så fick jag gå runt i en av hennes klänningar. Inget jag tänder på att göra så därför fick jag göra det som en förnedring. 

Åter till lördagen då jag blev hängandes över sängen som ett X. Slynan piskade på mig lite innan hon lät mig hänga där i 40 min. Sedan kom hon in o lekte lite med min bak o piskade mera. Efter det gick hon o duschade i 20 min. När hon kom tillbaka la hon sig under mig o onanerade medans jag bara kunde se på. När hon kommit började hon piska mig igen. Hon stoppade in ett finger i baken på mig. Hon hade vid det här läget kopplat loss mina händer så jag fick runka. Medans jag runkade så hade hon tydligen stoppat in flera fingrar i mig. Så när jag väl kom hade jag 4 fingrar i mig upp till tumroten. Nästa gång ska hon helt klart få stoppa in hela handen i mig.

Det är något jag velat pröva länge nu. Ändå sedan en av Slynans väninnor berättade om att hennes gubbe gjort det på henne.

Måste verkligen säga att jag älskar denna Slyna över allt annat som finns. Hon är mitt allt. Är så glad för allt vi utforskar tillsammans.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Så jäkla härligt att ni utforskar varandra på alla möjliga sätt och respekten som finns mellan er!
Så ska det vara!