lördag 25 oktober 2008

Förklaring...

Jag tror Mr: M har missförstått mig när det gäller min syn på fina fasta tuttar.
Jag tycker det är fint eller rättare sagt jätte vackert och sexigt.
När jag skojar om att jag inte vill ha med några fasta tuttar i sängen så hänger det ju inte på tuttarna utan mitt självförtroende.

Jag har fött ett gäng barn och ammat dom, jag är inte smal och jätte snygg längre.
Att ta in en 18-åring med den perfekta kroppen ger mig då en liten känsla av panik.

MEN......

Skulle rätt person med jätte fin kropp och fasta tuttar dyka upp så har jag absolut inga problem med att ha med henne i sängen.
Det beror ju mer på hur kvinnan är i hjärnan än hur tuttarna är.

En kvinna med rätt tänkande får inte mig att känna mig mindervärdig för att jag inte är perfekt.
Men någon som enbart spelar på sin kropp och sitt utseende skull jag bli förbannad på och kasta ut ur lägenheten.

Har du fattat nu?!

/Slynan

Inga kommentarer: