lördag 25 oktober 2008

Storstädning

Mr M storstädar idag.
Det är ju ingen höjdare som man längtar efter att göra men det måste ju göras.
Slynan tyckte att jag kunde ta på mig hennes maiddress.
Men jag måste erkänna att jag inte har någon större lust med det.
Det är ju framförallt stringena som jag inte vill ha.
Det är inte så sexigt och upphetsande med en kula på varje sida.
Dessutom är jag 20 cm längre än henne.
Så jag skulle få gå runt med kuken hängandes under klänningen.
Det känns som om det kvittar.
Nu vet jag ju att Slynan skämtade så man får ta oss med en nypa salt.

Lite ironi skadar inte när man gör sånt här tråkigt.
Men fint blir det iaf.

Så det är värt slitet.

Det är vid ett sånt här tillfälle jag skulle kunna tänka mig en 18 åring som får gå runt i maiddressen och städa medans Slynan och jag njuter av varandra.
Känslan att kunna dominera och styra denna maid till städningen samt att beordra henne att ge Slynan njutning också.

Inga kommentarer: