söndag 19 oktober 2008

Slynans kommande helg

Mr M fick ett sms från Slynan där hon tyckte att jag kunde skriva lite snusk.
Så här är jag nu vid en dator i din närhet.

Det får väl bli ett enkelt scenario som passar Slynan.

Lördagen 25:e Oktober

Du Slynan ska väcka Mr M med att du tar min kuk i din mun och ger mig en behandling som jag inte fått. Mr M ska ha kaffe på sängen.
Slynan får under inga som helst omständigheter bära trosor på hela dagen o kvällen.

När klockan är 12 åker vi till stan.


Du ska då vara iklädd följande.
Den vita blusen utan bh.
Inga trosor.
Dom svarta stövlarna.
Din svarta kappa.
Du ska ha det så kallade kassler repet på dig.


När vi åker i bilen har du kappan uppknäppt så jag kan känna på din fitta när jag vill.

Väl inne i stan ska du ha kappan knäppt. Jag kommer att ha kameran med mig.
Du ska åka rulltrappor och naturligtvis "råka" flasha dig för andra.
Du ska få din chans att visa upp dig för andra.
Bilder ska tas.
Innan vi åker hem ska du gå in på en toalett och ta av dig blusen och kassler repet.
Du ska enbart ha kappan och stövlarna på dig.
Möjligtvis bröstklämmorna så du är smyckad.
När vi sitter i bilen ska du knäppa upp kappan och visa att du är helt naken under.


Väl hemma igen så är du inte värd något du är bara där för att serva mig.
Du ska se till att intimraka mig och raka mig överlag.
Du ska tvätta av mig när jag badar, du ska ordna en drink som jag kan njuta av i badet.
Du ska onanera framför mig när jag badar.
Jag ska se äkta orgasmer från dig.
Du ska torka mig med handduken.
När jag inte har behov av dig ska du stå i hörnet med brett särade ben och bara vara vacker.

Om Slynan sköter sig får hon gå på lokal på kvällen.
Då är det kort kjol, blus utan bh och stövlar som gäller.
Sköter du dig då så kan du bli belönad med att få bli knullad på vägen hem.
Så du får känna hur sperman rinner ur dig när vi traskar hemmåt, för att ge oss hän i sexets vilda värld.

Har du något att invända så gör du det nu.
Klockan 22 är det för sent och du har accepterat din dag o kväll.

Du accepterar genom att skriva ett inlägg där det står att du godkänner vilkoren.

Inga kommentarer: