måndag 20 oktober 2008

Slynan fick ett uppdrag till

Sms trafik mellan Mr M och Slynan.

Vilken tur för jag ska sätta på dig på tisdagkväll.

Ja tack

Kanske skulle se till att knulla dig i munnen då.

Jaså minsann ;)

Spruta dig i ansiktet. För att sen slicka dig till orgasm innan jag tar dig i baken.

Det låter nåt det ;)

Det är skönt dessutom. Mycket njutning för dig. Kan fista dig när jag tar dig i baken.

Aj

Skönt serru.

Det tror jag.

Eller så rider du jättedildon och jag tar dig i baken.

Det lät bättre ;)

Vilken tur för jag ska in i baken på dig. Men vill helst få en avsugning tills jag kommer först.

Får försöka det då.

Inga 10 min utan du får suga o runka eller hur du vill. Men inte fitta.

Det lät bra.

Alla sätt tillåtna men som sagt inte fittan.

Det är jag helt med på. Blir ju inte lika pressad då.

Bra då har du ett uppdrag till.

Tack.

Kommer inom kort på bloggen.

Okej

Du behöver inte godkänna. Däremot ska du efter det skett ge en resume.

Det är okej.

Så nu får vi se hur det går med Slynans resume.
Tisdag natt alt onsdag dag kommer den.

Om inte blir det piskan ståendes mot köksbordet.

Inga kommentarer: