fredag 24 oktober 2008

Jag vil ......

Under hela dagen har den där känslan trappats upp, den där känslan som får min fitta att bulta och safterna att rinna.

Jag vill känna hud mot min.

Läppar på min mage som smakar på min hud, sakta, retandes, medveten av vad känslan gör med mig. Händer i mitt hår lekandes, trevandes ner över min hals. Fingrar över min bröstvårta ömsesidigt smekandes ömsom nypandes.

Kyssar så heta som elektricitet spelandes över hela min kropp.
En hård bultande kuk som spelar över mina läppar.
Smaken av kön när min tunga leker över ollonet.
Låta kuken smaka på min mun så djupt som möjligt.
Smaka, slicka, leka nafsa.
Låta fingrarna leka över pungen samtidigt som munnen bearbetar den stenhårda kuken.

En tunga sakta letandes uppför mitt lår, lekandes i ljumsken för att sen sakta närma sig min heta vid det här laget bedjande öppning.
Hela alfabetet ritas med tungspetsen över punkten som får hela min kropp att brinna.
Hela min kropp skakar och skälver av beröringen.
Ett finger som sakta letar sig in i min blöta fitta samtidigt som tungan leker, smeker, smakar, njuter.

Kuken som letar sig fram och sakta tränger in i mig.
Jag vill känna dig långt in i mig, så djupt som det bara går.
Känna kroppen trycka till klitoris när du är som djupast.
Känna ditt ollon på punkten som får mig att snart explodera.

Mer..... mer.

Inga kommentarer: