fredag 24 oktober 2008

Tankar om listan

Mr M funderar fortfarande på det här med att hitta någon favorit man för att kompensera Slynans lista.
Tjejer var ju en sak att hitta men att hitta en man är inte lätt.
Mr M är straight vad jag själv vet.
Slynan är Bi alltså mycket lättare för henne.
Men jag försöker verkligen komma på någon.
Det finns nog några iaf men jag ska inte skriva om dom idag.
Behöver fundera lite till på det.

Mr M vill ju ha en tjej till med i sängen.
Inte för att krydda vårat sexliv för det behöver vi verkligen inte göra.
För oss handlar det om att förverkliga våra fantasier.
Jag ska förverkliga några av Slynans fantasier och jag hoppas verkligen att hon förverkligar mina.
Jag snarare vet att hon gör det vid rätt tillfälle (fan nu blir jag lite kåt bara vid tanken).

Jag har gett klartecken till vissa saker och vissa personer jag kan acceptera det med rakt av.

Inga kommentarer: