onsdag 22 oktober 2008

Uttagningen

Mr M har just nu 3 kvinnliga kandidater.
Jag har sagt till Slynan att gränsen går vid 25 år.
Hon vill inte ha någon 18 åring med fasta fjortistuttar osv.
Håller ju med henne där, man vill ju ha någon som har något innanför pannbenet och som kan föra sig. Men just nu är det så här att det går inget vidare för mig.
Dom 3 jag har hittils är alla under 25.

Bloggslynan ligger väldigt bra till. Skön inställning till sex.
Hon vet vad det handlar om för oss.

Christine är ytterligare en under 25.
Gillar hennes inställningar till en hel del saker och det här med leksaker o rep är inte främmande för henne.

Hella också under 25. Hon får gärna vara med och leka med mig när Slynan får för sig att binda mig och utnyttja mig sexuellt. Det är något över denna kvinna som jag inte vet vad det är.

Killar att ha med måste jag faktiskt fundera lite till på.
Men vi har ju fått ett erbjudande som Slynan gillar.

Inga kommentarer: