tisdag 19 maj 2009

1 kommentar på över 100 besök

Har observerat antalet besökare en stund nu.
Har fått en kommentar på den här stunden.

S har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Våldtäkter mm":

är dålig på att kommentera överhuvudtaget, men håller helt klart med dig.

Upplagd av S för Mr M och Slynan den den 19 maj 2009 20:41

Uppskattar den här typen av kommentarer när jag skriver om något annat än sex.
Jag har haft över 100 besökare sedan jag skrev det förra inlägget o bara fått den här kommentaren. När det är en bild på en fitta el dyl då kommer det kommentarer men handlar det om något viktigt då är det väldigt tyst.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lite synd att det blir så faktiskt, men tyvärr är det vanligt i lustbloggs-världen. Jag märker av samma effekt.

Nytänkare sa...

Jo visst är det så. Men det är ju lite så att när man går in o läser sex-bloggar så vill man läsa om sex... Jag tror nog att många läser det allvarliga också men men väljer att inte kommentera eftersom man är ute efter att bli kåt:P Puss på er alla

emma sa...

Jag lovar att bli bättre Mr M :) läser ju ändå er blogga varje dag så lite effort får jag lägga in kanske ;)

Fortsätt som ni gör bara!