fredag 22 maj 2009

Fick en kommentar om piercingen

Fick en kommentar ang bilden på Slynans piercing.

Sophie har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "För att fira ledigheten":

Blir alltid så sugen att testa på att slicka en tjej med piercing när jag ser sådana härliga bilder. inbillar mig att det är något speciellt att leka med tungan över piercingen.
Mr M, kan du inte besrkiva den känslan?

Upplagd av Sophie för Mr M och Slynan den den 22 maj 2009 12:56

Visst kan jag beskriva den.
Problemet är mest det att det ger ingen speciell känsla att slicka med den.
Det är nog snarare en mental känsla som gör att man finner det upphetsande.
Den viks ju uppåt när jag slickar Slynan så den ligger inte ner över klitoris då.
Men visst är det upphetsande men mest när jag ska knulla henne o man ser den.

Får tacka dig Starsprinkle också för den härliga kommentaren.

1 kommentar:

Sophie sa...

Tack! lite så som jag inbillar mig att det skulle kännas :) fin är den iaf!