måndag 18 maj 2009

Grym kväll

Jag hann knappt komma in i sovrumet innan det var dags att slicka Slynan.
Hon väntade redan med villigt särade ben på min tunga.
Hon smakade så där härligt syrligt gott.
Det är ju en speciell smak på en fitta, men gott o trevligt var det.
När hon kommit två gånger med hjälp av min tunga o fingrar så fick hon vända sig om.

Hon stallde sig på alla fyra men lutade sig framåt så hon var lutad på axlarna i madrassen. På det sättet kunde hon hjälpa till och sära sin skinkor framför mig.
Fick fri uppsikt i hennes underliv, det klagar jag inte över.
Med en blöt fitta framför mig tog det inte lång tid innan jag stoppade kuken i henne. Var bara tvungen att smiska lite på baken när jag hade kuken i henne.

Tog fingrar och smörjde upp dom med kåtsaft från hennes fitta och masserade över stjärten. När det var glidigt nog så lirkade jag in ett finger i hennes bak för att kunna ge mera tryck mot ollonet. Det behövs ingen längre stund med juck då innan jag kommer i henne. Det är grymt skönt att få det behandlingen på ollonet.

Så det vart åter igen ett underbart o skönt knull i våran säng.
Snart blir det väl ett utomhus knull också.
Det blir till att försöka få till ett i helgen.

Inga kommentarer: