onsdag 20 maj 2009

Lång ledigt o njutning

Nu blir det lång ledigt ett tag.
Ska bli riktigt härligt.
Har planer på att försöka få till ett utomhus knull under den här helgen.
Det vore riktigt trevligt o skönt att få ta sig ett nyp utomhus.

Mr M o Slynan hoppas att ni tänker unna er njutning under helgen med.
Skriv gärna i en kommentar vad ni tänker hitta på eller vad ni har hittat på.
Vore väldigt trevligt med någon skön bild från er.
Har ju fått bilder av en av våra läsare och det uppskattades, så vem vet det kanske kommer en fortsättning på dom bilderna när vi minst anar det.

Nu ska jag fortsätta jobba en liten stund till sen blir det hemgång.

2 kommentarer:

pernilla sa...

Jag hade gärna gjort nåt i stil med det ni nämner men jag ska jobba heeela helgen och min älskling är i sthlm :( jag får aldrig vara hans lilla slyna längre...så ha en riktigt skönt helg för mej också ;)

Kram

Anonym sa...

Vi får se vad som händer i helgen, tänkte överraska min partner med en av mina dominansfantasier. ;) Kanske skriver jag om det sedan. Hoppas ni får en mysig helg!