söndag 6 juni 2010

Mr M som E´s slav

Igår var det då dags för Mr M att bli utlånad till E.

Dagen började med ett par stringtrosor som skulle bäras bakofram.
Efter att Mr M varit o jobbat fick jag ta på mig kuklåset.
När det blev kväll kom E och Mr W hem till oss och vi gick iväg hem till ett annat par. Där började E styra över Mr M. Fick ta en tur med henne in på toan och visa stringen. Dessa bytte hon ut mot ett annat par gräsliga trosor. Mr M har haft roligt åt E som haft svårt för att gå pga piercingar så det straffade sig. Fick lägga ner en hel knäckeskiva i trosorna för att gå som E.
Så med skivan där blev det några timmar undertiden vi åt osv.

Senare så åkte vi iväg till det stora huset för ett besök på Dominakvällen.
Där fick Mr M ställa sig upp o visa sina gräsliga trosor för resten av Dominorna.
Efter en stund gick vi ner till en dungeon och Mr M fick klä av sig.
Kuklåset låstes upp och E började försiktigt känna på Mr M.
Hon smiskade, klämde, smekte och ömsom nöp.

Hon gjorde det med finess för Mr M fick en rosa bak som blev varm.
Har inte hänt innan. Sedan vände hon på Mr M så han låg på möbeln. Armarna spändes uppåt och benen spändes uppåt. Så där låg jag helt naken och uppfläkt inför henne o alla andra som ville se på. Det är ju en kick för Mr M att ligga så.

E började smeka min kuk och ner mot baken. För att få Mr M att vara tyst så placerades en dildo i munnen. Hon dränkte in kuken med glidmedel och började smeka o runka. Hon lekte med baken på mig för att reta mig. Det är ju inte ett problem då jag ju gärna har saker där. Hon placerade dildosar, glasstav, en kastanj i kondom mm i Mr M´s bak. Undertiden runkade hon mig och lagom när jag höll på komma slutade hon. Tillslut gick det inte att hålla emot längre utan jag kom i en ordentlig orgasm.

E ansåg att det inte var ett sprut utan en fontän.
Det bjuder jag henne på.
Däremot hade jag ju inte fått tillåtelse att komma så jag fick ta mitt straff.
Fick ta på mig en t-shirt då jag blivit kall och hon placerade en sån där bebis skallra som man kan sätta på bebisarmen på min kuk. Hon hade en plastsabel med sig som placerades mellan skinkorna. Klädd på det sättet fick jag gå ut i baren för att visa att jag hade kommit utan tillåtelse. Väl ute i baren insåg vi vad klockan var så vi fick snabba oss att plocka ihop.

Vi skulle ju nämeligen hem till Slynan som fick en behandling utav Mr W.
Men det får hon skriva själv om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter helt ok. Jag bär själv kuklås under Kjolen eftersom jag alltid har kvinnokläder. Har nöjet att jobba som städtant hos en finare dam som håller mej igång ordentligt. Kram Christer/Kristina