söndag 6 juni 2010

Min Slyna

Jag sitter nu här på morgonen på Sveriges nationaldag o känner inte för att göra något alls. Det enda som jag faktiskt vill göra är att öppet erkänna hur förälskad jag är i min Slyna.

Denna kvinna stormade in i mitt liv för ett antal år sedan.
Tyckte inte om henne överhuvudtaget första gången.
Vi träffades en gång till och pratade lite mera.
Sedan skrev vi på internet i några månader och det var nog bestämt redan då att det skulle bli vi. Det är en kärlek som växt fram under svåra hot utifrån.
Vi har gått igenom mycket prövningar och gör så fortfarande men våran kärlek växer från dag till dag.

Att få ha denna kvinna vid min sida i ur o skur är värt allt.
Att ta ett hårt tag i hennes nacke eller hennes bröstvårta när hon inte sköter sig är en kärleksförklaring. Att piska på henne är en kärleksförklaring men mest av allt är det det genom att finnas där för henne efteråt när hon behöver närhet.

Denna kvinna betyder allt för mig och jag vill inte byta bort henne mot något annat.

Så inse en sak jag älskar min Slyna och hon är min ägodel.