tisdag 8 juni 2010

Slynan har bättrat sig

Igår så slarvade Slynan med ett uppdrag som hon fick.
Detta resulterade i lite pisk o smisk på hennes redan ömma bak. Kunde inte låta bli hennes innerlår heller. En del saker står hon knappt ut med men hon bet ihop bra länge. Tillslut var det med gråt i rösten hon bad mig sluta.

Tanken är ju att hon inte ska tro eller glömma sina uppdrag.
Dom ska utföras eller så får hon ta sitt straff.
Hennes uppdrag kommer att vara lite provokativa mot henne för att det ska vara en utmaning för henne. Det kan verka som lätta saker för många av er men för henne är det inte det. Så det svider en hel del att underkasta sig.

Hon har redan gjort framsteg och är dessutom villig att göra fler.
Inom ett par dagar kommer jag att börja ta fram kläder åt henne igen. Det tröttnade jag på eftersom jag inte fick gensvar på många andra saker. Men nu när hon faktiskt gör dom andra sakerna känns det bättre att styra henne.

2 kommentarer:

andersbac sa...

Nu blev man ju nyfiken. Vad är det som är så svårt att utföra att det är värt pisk och smisk?

m_och_A

Johanna sa...

Oj oj oj, nu var det nästan löjligt länge sedan jag kikade in här, jag skäms nästan...! Jag har spenderat större delen av kvällen åt att läsa igenom alla inlägg jag missat under en tid utomlands, och jag måste säga att det här var helt underbart! Jag har smekt mig lite vid "speciella tillfällen" och ser verkligen fram emot flera inlägg som jag kommer läsa lite mera regelbundet numera! Underbara, kåta människor... ;) Jag är glad att jag hittat tillbaka!