måndag 7 juni 2010

Smisk

Mr M tar sig friheten att flytta över Slynans dagboks inlägg från Ds hit.

Ett stadigt tag om min hals. Reflexen blir att jag vill svälja men det tar stopp.
Han spärrar ögonen i mig och väser: - Du är min.....

Greppet flyttar sig från hals till nacke när han tvingar ner mig över hans knä.
Skinkorna är hårda och blåa sen gårdagen och jag hinner tänka "Det här går inte" med ens jag hör handflatan vina genom luften. Smäll på smäll kvider jag mig igenom samtidigt som han fortfarande håller ett stadigt tag om nacken, jag kommer ingenstans.

Då känner jag den nyvässade eggen mot min skinka. Långa bestämda drag framkallar en svidande smärta. jag känner att det är fina långa snitt. Såna där snitt som tar många minuter innan dom börjar blöda. Sedan viner handflatan igen och nu börjar jag bli oerhört kåt.

Han puttar bort mig, reser sig ur soffan och kommer tillbaka med wanden.
Trycker mig återigen ner över sitt knä och placerar wanden under mig precis över klitoris.
Slagen börjar vina igen och nu kan jag inte hålla i mot. Orgasmen som följde tog mig till stjärnorna och även de som följde efter.

Gud vad jag älskar min man för det han gör med mig.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Ohhh,upphetsat vare här :D