måndag 7 juni 2010

Slynans behandling

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag ju omprogrameras. Det föregående inlägget som Slynan skrivit som ett dagboksinlägg är ett steg i omprogrameringen. Det som hände senare på kvällen var att Mr M gick över på en mental Dominans av Slynan. Det är något hon har väldigt svårt för.

Slynan fick order om att gå in o duscha, men innan hon började så skulle hon sitta på duschstolen och vara ett runk objekt för mig. Så ståendes framför henne med ett fast tag om hennes haka, hals eller nacke så satt hon där. Mr M runkade framför henne och när hon började le lite så fick hon en spottning i ansiktet vilket hon inte var beredd på. Just spottning har hon riktigt svårt för då det är förknippat med gamla saker. Så det sved att få det serverat. Efter en stund kom jag iaf och sprutade ner hennes bröst o mage med varm sperma.

När det var klart fick hon duscha.

Efter duschen skulle hon som ett steg i sin nedvärdering ta på sig ett par fina sjukhus trosor som Mr M sparat åt henne sedan sista barnet. Det tog hon på sig inte direkt frivilligt kanske men hon gnällde inte. Kan ju bero på att hon inte ville ha mera smisk på sin blåa bak.
Slynan ville vibrera sig lite så det kunde hon ju få göra.
Tog därför ett fast tag om hennes ena bröst o sög o nafsade på hennes bröstvårta. När hon kommit en gång ville hon en till så då över gick jag till ett fast grepp om bröstet o smiskade det. Då kom hon i en ännu kraftigare orgasm så det sprutade i trosorna på henne. Japp hon fick ha trosor på sig för hon skulle sova i sina sjukhustrosor.

Idag ska vi se vad Mr M kommer på för ideér när han är på jobbet.
Slynan ska tas om hand numera på en ny nivå.

4 kommentarer:

killyourdarlings sa...

Jag tycker personligen att bdsm ofta har en stark koppling till läkning, på något märkligt sätt. Att gamla sår kan läkas genom bdsm. Jag tänker på spottandet, som hon har så svårt för. det blir en annan sak när det görs av någon som älskar en, som en del av något annat. Förnedring, men aldrig förakt. Undergivenhet, men för den delen inte underlägsenhet.

Slynan sa...

Helt rätt. Jag håller med dig här i det du säger. Lite så är det. Samtidigt som jag anser att det är en stor tillit att låta den man älskar göra det där som man samankopplar med något vidrigt i tidigare erfarenheter. Det är xå ett litet sätt för mig själv att behärska känslan. Jag utsätter mig gärna för det som jag finner riktigt obehagligt och rädd för. Mycket just för att jag vill ha den kontollen över mig själv. Inte låta det förflutna styra mig. Och där med läkning.

Sheila sa...

När jag får min ångest, har jag en order om att inte säga något, bara hämta piskan, ge Herrn den och böja mig framåt. Jag kan lova det hjälper. ;) Vilket för mig har med läkningen att göra och sedan får jag hjälp att hålla ångesten i chack. BDSM är bra till mycket. ;) Jag kan inte säga att det kommer funka alltid, eller ens till hösten. Men just nu funkar det. Vilket är viktigast, idag.

Slynan sa...

Du ska göra det som känns bra för dig Sheila och fungerar det för dig så är det bra.

Där är jag tvärt om.

När jag får min ångest "den ångesten" så förbjuds BDSM i detta hemmet tills det har gått över. Detta är av den enkla anledningen att jag har tendens att döva min ångest med diverse medel som mat, sex, och massa mer. Det i sin tur gör att jag flyr i stället för att ta tag i ångesten och besegra den. Varje gång jag flyr blir det en hård och utdragen process. Jag måste ta tag i den. Skulle jag i det läget tillämpa smärta osv så blir det FÖR MIG samma sak som om jag skulle hälla i mig en kvarting sprit, knark eller kära sönder mig. Då blir FÖR MIG bdsm ett verktyg i självdestruktivitet. Därför gör jag det inte. Allt som jag har använt i själdestruktivt syfte har resulterat i svårigheter att hitta tillbaka till njutningen i det.

Men det är enbart så det är för mig. Där imot utsätter jag mig gärna för det som gör mig rädd eller som associeras med hemskheter för att känna att jag har kontroll över känslan trota att den är hemsk obehaglig.

/S