torsdag 26 mars 2009

Ang fråga olle

Den där Ann Söderlund är helt underbar.
Gillade det att dom åkte på knullhelger numera.
Det är det nog många förhållanden som skulle behöva göra.
Det blir lätt slentrian i sexet annars.

Mr M o Slynan har ju sex oftare än många andra.
Vi gillar ju att prova nya saker och att utforska varandra.
Det finns nog inte mycket som vi inte kan tänka oss att prova.
Förutom barnsex, djursex, scat osv.
Slynan vill ju inte knulla Mr M med en strapon heller där går hennes gräns.
Däremot kan hon tänka sig att knulla en annan kvinna med en eller bli knullad av en annan kvinna. Det ska utforskas minsann.

Slynan har vissa problem med att leka med fingret i baken på Mr M pga att det funnits folk i hennes tidigare liv som gjort så det blivit en spärr.
Med Mr M är hon dock trygg i det hela så det kommer då och då.
Mr M njuter ju enormt av ett finger i baken på prostatan.
Ska skaffa en prostata stav till mig själv så jag kan få den stimulansen.
Vill inte Slynan stoppa in den just den dagen får jag väl göra det själv.

Har ju fått både fingrar, plugg och dildo i baken tidigare innan Slynan fanns med i bilden.
Så det är inte främmande och det är grymt skönt.
Det vore väldigt trevligt om Slynan överraskade mig med att handla lite saker till mig.
Överföll mig när jag kommer hem eller när jag duschat för att binda fast mig i sängen och köra in något i mig.
Stimulans är alltid bra saker om det görs på rätt sätt.
Får se till att ge Slynan en budget hon kan handla för till mig.
Nu har vi ju mest saker till henne trotsallt.

Det är sånt här vi roar oss med på kvällarna.

1 kommentar:

M sa...

Det är viktigt att man respekterar varandras gränser, och det gör ni två verkligen på ett jättebra sätt. Och det är ju med sex som med allt annat, man får hitta en balans eller kompromiss.

Är allt bra med er båda annars?