lördag 28 mars 2009

Nytt svar

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Svar på kommentar":
Med en 16-årig dotter i rummet sidan om är det många gånger svårt att kunna vara spontan. Bästa sexet är när hon inte är hemma, men det händer för sällan. Har fundeingar på att ljudisolera ;-).

Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den den 28 mars 2009 13:39


Med tonåringar är det ett annat problem för dom går ju o lägger sig efter oss "vuxna".Nu säger ju folk att Mr M o Slynan är inte som andra vuxna utan mera som yngre folk i sättet.Mr M´s arbetskamrater tycker att jag är mycket yngre i sättet tack vare min öppenhet och att jag inte agerar som en äldre i många fall gör. Så allt handlar lite om hur man agerar också.

När barnen är i den ålder är dom väldigt känsliga och det mesta som föräldrarna gör är pinsammt framför allt sex. Sex är något som föräldrarna inte har.
Men framhåller fortfarande att det handlar om öppenheten och naturligheten som man fostrar dom med.
Jag kan ha fel eftersom jag bara pratar för mig själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dina/era snabba svar. Dottern och jag har ett väldigt öppet förhållande men det är spiken på huvudet "sånt gör inte mamma och pappa". Hon har själv aldrig haft sex och därför väldigt nyfiken, men inte på vad vi hittar på. Det var lättare förr när Bollibompa varade 30 minuter och dessa kunde vi utnyttja.
Får se om vi kan få fart på sexlivet igen. Tack för att ni kan förgylla min tillvaro innan jag får fart på gubben också. Fortsätt skriva, det piggar upp både där uppe och nere. / IMO