lördag 28 mars 2009

Det bjuder jag på

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Nytt svar":

Tack för dina/era snabba svar.
Dottern och jag har ett väldigt öppet förhållande men det är spiken på huvudet "sånt gör inte mamma och pappa". Hon har själv aldrig haft sex och därför väldigt nyfiken, men inte på vad vi hittar på. Det var lättare förr när Bollibompa varade 30 minuter och dessa kunde vi utnyttja. Får se om vi kan få fart på sexlivet igen. Tack för att ni kan förgylla min tillvaro innan jag får fart på gubben också. Fortsätt skriva, det piggar upp både där uppe och nere. / IMO

Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den den 28 mars 2009 15:57


Vi får tacka för kommentarer som visar att ni uppskattar oss.
Att det dessutom piggar upp både där uppe o nere gillar jag skarpt.
Man känner sig lite som en sexspalt i någon tidning ibland.
Men just att du frågar oss visar att vi har sunda värderingar trotsallt.
Fortsätt gärna läsa och tveka inte att fråga hur vi gör om det känns rätt.

Sex behöver ju intealltid vara ett knull utan man kan ju skicka heta sms till varandra för att bygga upp en stämmning och ett sug efter just knullet.
Mr M berättar ofta för Slynan vad han vill göra med henne via sms.
Det är ett sätt att få det att bli roligare på jobbet.
Samtidigt som man visar uppskattning till sin partner.
Sen är ju vi väldigt öppna för varandra.

Inga kommentarer: