måndag 23 mars 2009

Fredagen

Ja ha då har det lugnat ner sig lite och Mr M kan slappna av lite.
Åter till fredagen då eftersom ni har väntat på det.

När Mr M kom hem från jobbet i fredags kväll hade vi fått besök.
Det var ett besök som Mr M inte visste om att vi skulle få.
Det var en kvinna som tydligen Slynan kom bra överens med.
Mr M blev välkommnad av Slynan på ett sätt som var trevligt.
Det var inte det vanliga välkommen hem utan något mera.
Mr M blev ombedd att gå och duscha medans kvinnorna skulle ordna lite.
Så Mr M hoppade in i duschen och gjorde sig i ordning.

När Jag kom ut ur duschen hade både Slynan o den andra kvinnan bytit om.
Det var något med deras blickar som gjorde att man anade att dom gjort något.
Båda två var vackert o raffigt klädda.
Mr M blev greppad av båda kvinnorna i händerna och förd in i vardagsrummet.
Där dom satte bojor på Mr M och satte fast mig.
Dom drog av mig handduken och satte gagball o ögonbindel.
Hörde hur dom båda började att stöna men kunde ju inte se vad dom gjorde.
Däremot började min kuk att reagera, det tog nog inte många sekunder innan den var stenhård.
Hörde hur Slynan började stöna och misstänkte att hon blev smekt eller slickad till en orgasm.

Plötsligt kände jag en hand på min kuk och en till.
Men det blev fler händer så till slut hade jag fyra händer som smekte min kropp o oljade in den.
Jag lades ner på bordet och gagballen togs bort.
Såg inget men kände att en fitta närmade sig mitt ansikte.
Hörde när jag började slicka att det var Slynan som grenslat mitt ansikte.
Slickade som en galning medans den andra kvinna smekte min kuk.
När Slynan kommit igen över mitt ansikte togs min ögonbindel av.

Slynan flyttade sig ner mot min kuk och började rida mig.
Den andra kvinnan började smeka Slynans bröst vilket får Slynan att njuta.
Rätt som det är satte sig den andra kvinnan över mitt ansikte och jag var tvungen att slicka henne ordentligt. Slynan red mig häftigare o häftigare.
Hade det svårt att slicka fitta samtidigt.
Blev tvungen att sluta slicka för att få komma i Slynan.
Men efter min orgasm så slickade jag kvinnan tills hon kom.

Kan lova att det var blött o kladdigt i hela mitt ansikte och sperman rann längs min kukrot när Slynan reste sig.
Som avslutning på det hela så tog vi en gemensam dusch.

Senare fortsatte kvällen på ett givande sätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ÅHH,va hääärligt!
Vilken fantastisk överraskning du kom hem till där :)
Jävlar anamma.

M sa...

Låter underbart! Vilken läcker överraskning verkligen. :)
Kladdigt är inte fel. ;)