lördag 28 mars 2009

Sytemet idag

Mr M var på systembolaget idag och köpte lite öl.
Mr M har ju som ni vet bytit ort under året som var.
När Mr M var på systemet för ett tag sedan hade det dykit upp en kassörska som var på Mr ´s förra ort i kassan. Vi började prata lite om det.
Mr M har en liten dragning till henne precis som till Ann Söderlund och endel andra ni vet vilka ni är. Det är trevligt att handla när det är hon och jag väljer gärna hennes kassa om hon jobbar.
Mr M var på riktigt bra humör när han kom därifrån idag då hon jobbade.
Var bara tvungen att berätta det för Slynan när jag kom hem.

Nu får jag väl inte handla på systemet längre.
Jo då Slynan vet om hur jag känner för en del personer och den här kvinnan har jag gillat sedan hon började på min förra ort.

Skulle gärna ha henne med i sängen tillsammans med Slynan under förutsättning att Slynan gillar henne.

Inga kommentarer: