fredag 27 mars 2009

Morgonstånd

Mr M snoozade så länge det gick imorse.
Brukar inte göra det av lite praktiska skäl.
Men jag låg så skönt i morse med ett av Slynans bröst i handen och kuken mellan hennes skinkor. Reagerade själv på att jag hade morgonstånd så Slynan trodde väl att jag var kåt.
Den slaknade efter en stund iaf.

Mr M är inte direkt kåt på morgonen måste få vakna till först och gå upp o pissa sen kan jag bli kåt. Vi har visserligen haft otroligt skön sex på morgonen flera gånger ofta är det när barnen gått upp och vi tar en skön stund i skeden. Det är lite eggande att ha sex utan att låta så där på morgonen.

Nu kom min Slyna upp en sväng så jag kunde titta på hennes vackra kropp en sväng.
Hennes bröst med dom härligt styva bröstvårtorna, det slät rakade venusberget och den sexiga baken. Älskar den baken något grymt mycket, både att se på, smiska, piska och stoppa kuken i.

Hur kåta är ni på morgonen?

Inga kommentarer: