måndag 23 mars 2009

Jobbig helg

Nu blev det en helg med alldeles för mycket att göra.
Jag ska skriva om fredagen i kväll istället.
Under lördagen o söndagen blev det knappt så man orkade tänka ordet sex.
Då är det riktigt illa i Mr M´s värld.

Jag tror jag åkit runt hela landet för att göra olika saker nu i helgen.
Det har ju verkligen satt sig på min trötthet.
Det blev ju inte bättre när det kom snö igen.
Man får ju räkna med det ett antal gånger till innan det blir vår.
Men man blir ju lika besviken för det.

Var på ett köp centrum i lördags och tittade runt lite, måste säga att jag blir förundrad över hur människor beter sig. Majoriteten av dom som satt på Mc D var verkligen dom som inte behövde äta där. Hur klär sig folk när dom ska ut bland folk, man undrar ju om dom har någon skam alls i kroppen. Dom tar på sig vad som helst helt enkelt.

Nä nu har jag gnällt lite iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"blött o kladdigt" låter himla trevligt!

Får jag fråga varifrån i Sverige ni skriver? Eller iaf södra, mellan eller norra? :D

Anonym sa...

Usch...trist när det är uppbokat i helgerna...då vill man ju gärna ha lite kul i sänghalmen...;)