onsdag 25 mars 2009

Funderingar

Mr M måste vara en racerförare eftersom jag redan hunnit hem och slutar 16.00.
Ibland så blir det så trotsallt.
Är just nu själv hemma eftersom Slynan är på äventyr.
Inte något sexäventyr dock för då skulle jag ha varit med också.
Känner verkligen för att ha en till med i sängen just nu, kvinna eller man spelar ingen större roll.
Tror dock att en kvinna till skulle göra sig bäst faktiskt.
Har ju dom som jag vill ha med i våran säng, ni finns ju omskrivna tidigare i bloggen.
Skulle verkligen kunna tänka mig att se en av dom knulla Slynan med en strapon och tvärtom.
Det skulle tända mig något enormt gärna att jag själv satt fast samtidigt och bara kunde se på.

Har märkt att jag har ett behov just nu på att vara ug.
Det finns en som jag litar fullt på när det gäller sånt och det är Slynan.
Kan till 100% överlämna mig till henne.

Det kommer ju när jag minst anar det men fan vad segt det är att vänta.
Kan tänka mig Slynan i lackkorsett och en kvinna till i ub-lackkorsett som utnyttjar mig på alla sätt dom vill. Stövlar osv som två riktiga Dominor.
Jag fortsätter att drömma ett tag till.

Inga kommentarer: