måndag 20 april 2009

Ang Klumpesnusk

Shelia på Klumpesnusk refererar till ett av våra inlägg och benämner det med vikarie problemet. Jag skrev följande svar till henne när jag läst inlägget.

Vitsen med mina funderingar var framförallt att få igång en tanke bana om det hela.
Det med att jag badade osv var en helt annan sak.
Det som ska tilläggas är att om vi skulle ha en vikarie skulle alltid Slynan vara med.
Mr M skulle inte ha sex med någon utan att Slynan är närvarande för att ha sin veto rätt att säga nej eller stopp.I vårat förhållande är det ok med fler lekkamrater men den andra parten ska alltid vara involverad.
Slynan har lika stor sexdrift som Mr M men visa veckor är det inte så och det är då tankegången om vikarie kommit upp.

Jag hoppas att det är lite tydligare nu vad som gäller i vårat förhållande.
Det med badet handlade om att jag varit och hämtat ut ett paket och jag sa på skämt att hon får visa brösten som tack. Då jag skulle lägga mig i badet började jag fundera på hur både hon o jag skulle reagera. Så det var inte det att jag skulle få en vikarie då.

Vid sex är alltid Mr M o Slynan närvarande och vi har bara gemensamsex med dom vi båda vill ha sex med.

1 kommentar:

Sheila sa...

Det är trevligt att du klargör hur det låg till. Och även om man kan lista ut att ni är i samförstånd så utgick jag från min fundering på just det inlägget.
Att det då kan bli lite tokigt är inte ovanligt. :)
Men som sagt, min fundering, och jag ber om ursäkt om det orsakat obehag för dig.