onsdag 22 april 2009

Tankar om sex o livet

Mr M är ovanligt kåt idag.
Var det redan igår kväll vill jag lova.
Det blev inget sex igår för Slynan mådde inte bra.
Det får man acceptera även om det inte är roligt när man är kåt.
Klarade knappt att ligga i skeden o hålla om henne igår.
Hade jag legat kvar längre så hade hon fått kuken i stjärten bara av ståndet.

Det är väl inte riktigt vad hon hade velat när hon kände sig dålig.
Men jag ska inte klaga för vi har nog mer sex än många andra iaf.
Det förnekar jag inte för sex är en underbar form av avkoppling för oss båda.

Men just det här att vara ordentligt kåt är lite små tråkigt.
För er kvinnor finns det massor av njutnings medel att ha i er under dagarna om lusten faller på.
Men för oss män finns det inte saker på samma sätt.

Nu får man börja blicka framåt för det är ju snart helg och jag hoppas att Slynan har lite nya saker hon ska prova på mig då.
Hon har fått hem någon ny leksak som hon funderar på att prova på mig.
Själv hoppas jag att jag blir fastbunden och att hon sätter ögonbindel på mig och en gagball.
Känner för att vara ordentligt bunden och gärna en längre stund, att hon faktiskt är lite elak mot mig jag behöver det för jag tänker syndiga tankar om henne när hon mår dåligt.
Varför inte något upptryckt i baken där jag ligger o inget kan göra.
Att Slynan hånglar med en annan kvinna men jag ser inget o kan inget göra.
Få en fitta över kuken och en över ansiktet det vore inte fel.

Nä nu blev jag ännu kåtare o det är inte bra när man ska jobba.

Inga kommentarer: