söndag 19 april 2009

Besök

I dag kommer vi att få besök.
Mr M har sagt att hon ska visa tuttarna för mig men jag tror inte att det kommer ske.
Jag ska ta mig ett riktigt bad idag och om jag ligger i badet är ju frågan om hon vågar komma in där. Det är ju inte så att jag tänker dölja mig där jag ligger i såfall.
Har ju faktiskt ett begär av att visa upp mig.
Dessutom tror jag verkligen att hon kan ta det isåfall.

Men vad skulle hända om jag ligger där naken o badar och hon kliver in för att visa sina bröst.
Skulle jag få ett stånd av det eller inte det kan jag inte svara på.
Jag får ju faktiskt flirta med henne för Slynan men vad räknas det som då.
Räknas det som otrohet eftersom vi visar kroppsdelar för varandra isåfall.
Mr M vill ju faktiskt ha Slynan o henne i sängen och det är inget jag sticker under stolen med.

Man får klura på det.

Inga kommentarer: