måndag 20 april 2009

Kåt o förälskad

Mr M måste erkänna att han är bra kär i sin Slyna.
Det är nog inte många kvinnor som är som hon.
Jag är övertygad om att jag haft riktigt med tur som funnit henne.
Vi har varit på fester och tafsat på andra medans den andra parten helt enkelt kollat på.
Vi har haft sex i samma rum med andra par närvarande.

Slynan har vissa drömmar bla att få kuk i alla hål samtidigt och det ska hon få när tiden är mogen för det. Den enda hållhaken för det är att Slynans stjärt är det endast Mr M´s kuk som kommer in i. Jag låter inte någon annan knulla min Slyna där.

Vi har några trevliga kvinnor/tjejer som vi vill ha sex med.
Dessa har vi båda diskuterat tidigare och är överrens om redan.

Slynan sa till Mr M igår att han är kåt på ......
Mr M sa som det var inte kåt men väldigt sugen tillsammans med Slynan.
Skulle inte göra något utan henne.
Däremot sticker jag inte under stolen med att jag vill ha båda i sängen för ..... har en utstrålning som jag gillar. Se det som en komplimang.

Du vet ju redan vem du är så det behövs inga spekulationer från några andra.

Men jag kan säga att jag är bra kåt på min Slyna just nu.

Inga kommentarer: