söndag 19 april 2009

Ingen rumpa kvar

I förmiddags när Mr M klev ur sängen sover ju alltid naken.
Vill kunna känna Slynans hud mot hela mig när jag vill.
Då studerade Slynan mig och utbrast.

- Du har ju ingen rumpa kvar!!.

Tydligen har jag gått ner så pass i omfång att min rumpa försvunnit.
Så nu får jag börja med knip övningar tycker hon.
Det kan jag väl göra om det innebär att jag får jucka lite.
Men om Slynan piskar eller smiskar mig så kniper jag nog.
Det vore något att få lägga sig i hennes knä o få smisk.
Jag skulle antagligen få ett sådant rejält stånd av det.

Den gången Slynan band fast mig knäståendes i sängen med armarna spända upp i taket för att gå o duscha då fick jag ett sånt rejält stånd att Slynan märkte skillnaden när jag trängde in i henne. Jag var så kåt då att det droppade kåtsaft om ollonet när hon duschade.
Det var inte en snabbdusch hon tog utan jag fick stå där en stund.
När hon lekte med piskan på mig efter att hon duschat gick det sköna rysningar o ilningar genom min kropp. Att jag njöt av den behandlingen.

Jag skulle nog kunna låta Slynan sätta fast mig sådär och att hon lånar ut mig till någon som får utnyttja mig eller att båda två gör det. Det finns några som jag utan problem ger klartecken till det för.

Blir riktigt kåt bara av att skriva om det.

Inga kommentarer: