fredag 24 april 2009

Dusch o sug

När jag la upp bilden på Slynan igår var det inte utan att jag blev bra kåt på henne.
När hon dessutom sitter i soffan bara några meter bort med kort kjol utan trosor på.
Hon är ju inte riktigt den som sitter med benen ihop heller.
Så man fick små sköna smygtittar med jämna mellanrum.
Detta resulterade i ett ordentligt vrål stånd.

Så med en skön kvällsduch som avslutning tänkte jag knoppa in.
Men när jag stod där i duschen kom Slynan in och gjorde mig sällskap.
Två blöta kroppar mot varandra är bra skönt.
Att tvåla in varandra är en fröjd då man känner varje mm av varandras kroppar.
När vi var avtvättade gick Slynan ner på huk o gav mig en skön avsugning i duschen.
Det var så härligt att se henne sitta där med min kuk i munnen.

Som tack efteråt fick hon an slick omgång i sängen.
Vi somnade bra skönt o nöjda båda två efteråt.

Inga kommentarer: