tisdag 21 april 2009

Så skön kväll

Det blev en skön kväll igår för oss båda.
Mr M slickade o pullade Slynan medans hon runkade o sög Mr M.
Fördelen med just 69:an är ju att man kan leka ordentligt med den andre parten.
Vi som har en del leksaker fick det skönt.
Började med att stoppa ett ägg i Slynan naturligtvis det trådlösa för att slippa kabeln.
Slynan hämnades och Mr M fick ett finger i baken (så arg jag blev).
Tog fram en plugg o lirkade in i Slynan medans jag slickade henne närmare en orgasm.
Då kände jag hur fingret försvann och något kallt kom istället.
Slynan hade tagit ett annat ägg och tryckte in.
Det vibrerade skönt en bit in för att lägga sig mot prostatan.

Så där låg vi båda två och fick en ordentlig behandling med saker i baken båda två.
Vi kom riktigt hårt båda två och det var så skönt att kunna ge den njutningen utan att knulla.

Mr M o Slynan har ju en dubbeldong som vi inte invigt ännu men den ska Slynan o någon mer kvinna få ge varandra njutning med.
Mr M ska se på när dessa kvinnor knullar varandra och jag kommer inte att låta bli dom.
Framförallt tänker jag knulla Slynan i baken då samtidigt.
Funderar på att ordna hem en strapon för att se Slynan knulla den andra kvinnan o tvärtom.
Det får nog bli så.

Det som inte är bra med att sexblogga på morgonen är att man blir riktigt kåt så här dags.

Inga kommentarer: