fredag 24 april 2009

Fick sex/365 i present

Läste på aftonbladet igen då om kvinnan som gav bort en perfekt present till sin man.
Han fick sex varje kväll i ett år.

Den typen av present skulle Mr M uppskatta.
Gärna med lite olika happenings under resan.
Skulle ha typ ett kuponghäfte också med olika ställningar.
Ett häfte med olika platser.
Det skulle räcka med 52 platser och 52 ställningar.
Då kan man få igång ett ordentligt sex liv.
Nu har inte vi några problem med vårat sexliv överhuvudtaget men jag gillar iden med kuponger eller klippkort.
Det kan ju innehålla typ avsugning, spanking, analsex mm.

Det får jag fundera på om jag ska ge till Slynan när hon fyller år.

1 kommentar:

Sheila sa...

Jag tror absolut på ett sådant häfte med kuponger! Hade gett bort ett själv om jag vetat att det var uppskattat. :) Så det slår jag ett slag för, ABSOLUT! :) Finns ju inget som säger att man inte kan ha två eller tre omgångar analsex på en kväll för att sedan ta det lugnt en annan kväll. ;)