lördag 25 april 2009

Så blev kvällen

När Mr M kom in i sovrummet igår stod hon där på sängen.
Naturligtvis på alla fyra och med en kåtfitta.
Blygdläpparna var lätt särade och det glänste av kåtsaft mellan dom.
Innan jag stoppade in kuken i henne fick hon smeka sig själv en stund för att hon skulle bli riktigt våt. När fittsaften började tränga ut ordentligt var det dags att komma in i henne.
Började med att reta henne genom att dra ollonet över klittan och mellan hennes blygdläppar.
Det gick ilningar genom henne varje gång ollonet passaerade klittan.
När ollonet väl trängde in i fittan och omfamnades av hennes inre då var jag tvungen att bara njuta en stund. Bara rotera lite på plats där inne.

Sen blev det lite mjukt juckande och varje gång hon försökte öka takten fick hon en klatsch på baken. När baken var tillräckligt röd var det dags för att knulla ordentligt.
Så då bytte jag till ett ordentligt tag i hennes hår och satte armbågen i ryggen på henne.
Då blir hon tvingad att svanka ordentligt och nästan ha ansiktet i madrassen.

I den ställningen kan man stöta hårt i henne och både Slynan o Mr M njuter brutalt.
När jag kommit i henne stod jag kvar bakom henne en stund innan jag drog mig ur.
Fortfarande med ett skönt tag om håret på henne.
Drog henne så hon kom med sin mun till kuken som hon fick slicka o suga ren.
När den var ren fick hon lägga sig på rygg så Mr M kunde slicka henne till orgasm.

2 kommentarer:

:) sa...

Jag älskar er blogg!
Vad sägs om lite passade bilder till det ni skriver ;)

starsprinkle sa...

åhh satan va härligt!