torsdag 7 maj 2009

Min Slyna

Att se Slynan ligga naken o vacker och med avsparkat täcke är inte lätt.
Man blir lagom sugen på att smörja in kuken med glidmedel o bara krypa ner i sängen för att sära på hennes ben o väcka henne med en kuk i fittan.
Jag blir något vansinnigt kåt på denna kvinna.
Vad jag gjort som fått henne vet jag inte men jag är glad över det.

Att se på henne när hon ligger där är helt fantastiskt.
Att ta bilder på henne är underbart, att låta henne ha mig som slav är underbart.
Att ha henne som slav är underbart.

Det går att säga mycket men förälskade är vi något så kopiöst mycket.

3 kommentarer:

Miss M sa...

Jag har sagt det förut, men det tåls att sägas igen!

Jag älskar er blogg! Den kärlek ni har för varandra är så underbar. Att ni ena dagen porrar er sen nästa kanske ni har mer "intimt" sex, eller bara myser. Vill oxå ha!! *Avundsjuk*

Läste nyss Ormen i paradiset bloggen. Känns så larvig, dom har sex för sin blogg känns det som..

I just love U! Tack snälla för att ni delar med er till oss ensamma stackare :D

peter pc carlsson sa...

Mycket som är underbart helt enkelt :-)

Mr M o Selene sa...

Skoja inte PC.
Hela hon är underbar lyckos den man som får äran att dela henne med mig.