tisdag 5 maj 2009

Vilken kväll

Igår slumpade det sig som så att det var Slynan som hämtade Mr M i duschen.
Det var bara följa med då hon tog ett riktigt tag i kuken.
Hon drog med mig in i sovrummet där hon hade gjort iordning med lacklakanet i sängen.
Hon tryckte ner mig på sängen och började ta på mig bojorna.
När hon trasslat på mig dom så drog hon mina armar uppåt mot öglan i taket och jag blev ståendes på knä. Då drog hon ut mina ben mot öglorna i sängen så jag stod där med brett särade ben. Jag fick på mig en ögonbindel och ballgagen.

Kände plötsligt det kom något kallt mot min bak.
Det var Slynan som smorde in baken med glidmedel för att trycka in en plugg.
Kuken började svara direkt vilket resulterade i att det klatschade till på baken.
Fick smisk för att jag höll på att bli kåt.
Kuken la sig igen och Slynan var nöjd.
Hon försvann ut ur sovrumet för att stöka lite till.
Där stod jag och kunde inget göra.

Jag hörde henne prata i telefon och hur hon gick in i duschen.
När hon väl duschat klart kom hon in i sovrummet igen.
Kände hur hon klättrade upp i sängen framför mig.
Hörde på hennes andhämtning att hon lagt sig o onanerat framför mig.
Kunde inte se henne men höra henne.
Det fick ju kuken att svara direkt av kåthet.
Det skulle den inte ha gjort för genast hade hon börjat knepa med rep för att hålla ner den.
Mr M var kåt som ett djur.
När hon väl fått fast kuken med rep så den var bunden ner mot knäna så kände jag hur vibrationer kom i baken. Hon hade startat vibratorn i pluggen.
Nu stretade o slet kuken där den satt fast.

Slynan hon onanerade tills hon kom där framför mig men jag såg inget.
Dessutom hade hon mage att kolla en stund på tv efteråt.
Där stod jag utlämnad o blottad inför henne.
Plötsligt kände jag hur repet runt kuken försvann och ett par läppar omfamnade mitt ollon. Det var en riktigt underbar känsla som infann sig då.
Att känna Slynan suga upp kuken till ett riktigt hårt stånd är inte fel.

Hon lossade på mina bojor men la mig ner som ett X på sängen.
Återigen satt jag fast med ett hårt stånd rakt upp.
Ballgagen försvann och istället fick jag en plaskvåt fitta placerad över ansiktet samtidigt som jag fick en mun runt kuken.

-Slicka mig tills jag kommer fick jag order om.
Det var bara slicka för allt man var värd.
Det tog en stund men det var det värt när hon väl kom så var jag blöt i hela ansiktet.
Hon masade sig neråt och grenslade min kuk.
Att känna den våta fittan sänka sig över kuken var riktigt skönt.
Slynan smekte sig själv samtidigt som hon red mig, så det tog inte lång tid innan hon kom igen.
Då släppte hon ut min kuk i luften igen o bökade lite.

Plötsligt förstod jag vad hon gjorde för jag kände något mot kuken igen och det var Slynan som pressade baken mot kuken. Det gick lite trögare men när ollonet väl gled in så var det riktigt skönt. Plötsligt kände jag hur något började röra sig i hennes fitta.
Det var rabbiten som hon hade startat i fittan som nu rörde sig.
Det var en grym känsla att känna den i hennes fitta samtidigt som hon red mig.
Det behövdes ingen längre behandling för Mr M innan det var dags att komma i Slynan.

När jag väl blev frisläppt var jag helt slut av utmattning.
Men fan så skönt det var.
Det är skönt att ha en Slyna som kan uppfylla mina tankar o drömmar ibland.
Det är fördelen med vårat förhållande, att vi både ger o tar.

2 kommentarer:

starsprinkle sa...

Helt uuunderbart att ni både ger och tar i ert förhållande.
Precis SÅ ska det vara.
Lovely!

Naughty Or Nice sa...

Oh, det var en härlig sak att läsa om när man precis klivit upp. :) Nästan så man måste gå och peta på sambon.;)